Wytske van Hoven 📞 06 123 50 981 info@opruimcoachwytske.nl

Een opruimcoach inhuren: Hadden we dit maar eerder gedaan

opruimocach - hadden we dit maar eerder gedaan

“Hoi, waar ben je?
Gewoon thuis.
Waar sta je dan, het klinkt zo hol!”

Dit is waar gebeurd.
Een klant (laat ik haar Maartje noemen) werd opgebeld door een vriendin.

“Ik keek verbaasd om me heen want de gezellig ingerichte keuken was absoluut niet kaal of leeg te noemen. Maar de vriendin hoorde verschil en dat klopte!”
Maartje zat middenin een sessie en de vele dozen die in de keuken stonden waren uitgepakt. Alle spullen hadden een goede plek of andere bestemming gekregen. Wat was Maartje in de wolken!

We namen meteen maar even een korte pauze en we haalden herinneringen op, ook over onze kennismaking, enkele maanden geleden.
‘O ja’, zei Maartje, ‘weet je nog?
Ik was doodsbang dat ik al m’n kasten leeg moest trekken, zoals je dat ook wel ziet in die programma’s op TV!’

‘Dat zou niet best wezen’, antwoordde ik, ‘want als ik na de sessie weer naar huis ga, moet jouw huis leefbaar zijn.
Zodat je rustig verder kunt met je huiswerk tot de volgende sessie.

‘Waar ik ook best bang voor was’, vervolgde Maartje, ‘is dat ik allerlei spullen weg moest doen van jou.
Of bijvoorbeeld een beperkt aantal van iets mag hebben’.
Nou, zei ik, je kent mijn slogan hè? Van dat moeten, daar moeten we van af, haha.
Jij moet helemaal niks, ik begeleid je in het maken van keuzes.
Je bepaalt zelf waarmee je je vanaf nu wilt omringen en waarvan je afscheid wilt nemen.
Less is more, dát wel.

Zo, de korte break was weer voorbij, verder met de sessie.
Het is doorzetten, inderdaad. Maar het resultaat mag er elke keer weer zijn!

“Een opruimcoach inhuren: Hadden we dit maar eerder gedaan”, zeggen klanten regelmatig.

Gaat het ook een beetje kriebelen bij jou?
Heb jij ook een ruimte in je huis die je graag anders zou willen?
Neem de stap en bel me eens.
Stel al jouw vragen, zodat je wellicht een beter beeld krijgt bij wat ik voor jou kan betekenen.

 

Opruimcoach inhuren: Stappenplan

Ben jij ook benieuwd hoe dit alles in zijn werk gaat? Lees hieronder meer!

Stap 1: De belafspraak

We plannen een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek om jouw wensen in kaart te brengen.
Ik vraag je waar je tevreden over bent en wat je graag veranderd wilt zien.
Je laat de ruimte(n) zien die je aan wilt pakken.
Daarna vertel ik je wat ik voor je kan betekenen wil je mij als opruimcoach inhuren.

Wanneer je met mij aan de slag wilt plannen we een afspraak voor een sessie.
Wil je er nog even rustig over nadenken?
Dat kan ook natuurlijk.

Stap 2: Opdrachtbevestiging

Wanneer je van mijn expertise gebruik wilt maken, stuur ik je een opdrachtbevestiging.
Als deze naar wens is, kun je het document online ondertekenen.
Wel zo makkelijk.

Stap 3: De eerste sessie

De sessie start met het kort verwoorden wat jouw ideaalplaatje is.
Daarna gaan we aan de slag.
Je maakt foto’s van de ruimte(n) en daarna vertel ik je waar we beginnen.
Jij behoudt volledig de regie over je spullen en ik help je om beslissingen te nemen.
Verder geef ik je tips en adviezen.

Wanneer je bijvoorbeeld je hele huis wilt ordenen, krijg je een Filofax in bruikleen.
Hierin worden de tips en adviezen genoteerd en een To Do list samengesteld.

Aan het einde van de sessie nemen we kort de sessie door.
Wat ging er goed, wat vond je moeilijk, wat vind je van het resultaat?
Samen plannen we huiswerk voor jou, om in de tussenliggende tijd mee bezig te zijn.
Dit huiswerk wordt ook in de Filofax genoteerd.
De datum voor de nieuwe sessie staat gepland en wanneer je in de tussentijd vragen hebt of advies wilt, dan kun je me altijd appen, mailen, chatten of bellen.

Wanneer je project is afgerond en je nog een steuntje in de rug wilt hebben, is terugvalpreventie een mogelijkheid.

 Gaat het bij jou ook steeds meer borrelen en denk je: dit wil ik ook?
Aarzel niet langer maar bel voor een gratis kennismakingsgesprek!

 

 

Wytske van Hoven, opruimcoach
opruimcoach wytske - ademende agenda

De ademende agenda

De voordelen van een ademende agenda In ons drukke bestaan lijkt het bijna normaal geworden om constant onder druk te staan. Van afspraken tot deadlines,

Lees verder »
 

Als je moeite hebt met organizen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Je kunt me bellen op 06-123 50 981 of stuur me een bericht via WhatsApp of Messenger.